سفر بدون ویزا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 220
:: بازدید ماه : 2217
:: بازدید سال : 18904
:: بازدید کلی : 92602

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

سفر بدون ویزا
جمعه 11 تير 1400 ساعت 16:44 | بازدید : 517 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا برای شهروندان جدید

شهروندانی که از برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا بهره‌مند می‌شوند، مشمول هیچ مالیات از درآمدی که در خارج از دومینیکا بدست می‌آید، نیستند؛ مگر اینکه شخصی تصمیم به اقامت در دومینیکا بگیرد. علاوه بر این، شهروندان جدید از مالیات بر دارایی، ارث یا مالیات بر سود سرمایه معاف هستند. معافیت‌های مالیاتی دومینیکا یک برنامه مالیاتی دوستانه و منعطف است و از این رو برای افرادی که بدنیال دریافت پاسپورت دوم هستند، راه حلی مناسب محسوب می‌شود (از ساده‌سازی روش افتتاح حساب در بانک‌های اروپایی گرفته تا بالا بردن وضعیت شخص).

 

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا و مزایای مالیاتی

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا و تابعیت دوم تا حد زیادی به کشوری که از آن هستید بستگی دارد. برخی از کشورهای جهان، به ویژه در کارائیب، نرخ مالیات بسیار کمتری را نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته ارائه می‌دهند. بنابراین، شهروندی دوم چنین کشوری می‌تواند فرصت‌هایی را برای بهره‌وری بیشتر مالیاتی فراهم کند. امور دو تابعیتی و مالیاتی همیشه ساده نیستند. بسیاری از کشورها شهروندان را ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد خارج از کشورشان می‌کنند، به این معنی که شهروندان دوگانه ممکن است در دو کشور مالیات پرداخت کنند. برای اطمینان از وضعیت مالیاتی خود بهتر است از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید تا از مشکلات پیش رو جلوگیری کنید.

 

تابعیت دومینیکا مادام العمر است

امروزه با دسترسی ساده به اینترنت و سهولت در برقراری ارتباط در سراسر دنیا دیگر مرزها سدی در میان افراد به شمار نمی روند. این قرن را می توان قرن شکسته شدن مرزها و قدم به سوی جهانی شدن دانست. یکی از مواردی که به رفع موانع ناشی از مرزها کمک می کند «دریافت تابعیت دوم» است. در این روزها، بسیاری از افراد برای دریافت تابعیت دوم اقدام می کنند تا بتوانند از مزایای بیشماری که این تابعیت در اختیار آنها قرار می دهد بهره مند شوند. مشاوران در این زمینه همواره به افراد توصیه می‌کنند بهتر است قبل از اقدام برای دریافت تابعیت دوم شرایط کشور مورد نظر را به خوبی بررسی کنند. بسیاری از کشورها شرایط بسیار بهتری را برای اخذ تابعیت ارائه می دهند. در ادامه درباره تابعیت مادام العمر توضیح خواهیم داد.

تابعیت دومینیکا یکی از تابعیت‌هایی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است و یکی از دلایل آن شرایط منحصر به فردی است که دولت دومینیکا به فرد درخواست کننده اعطا می کند. یکی از سوالات پرتکرار در روند اخذ تابعیت دوم این است که آیا کشوری که تابعیت را اعطا می کند حق لغو این تابعیت را دارد؟ و اینکه آیا می توان این تابعیت را به افراد دیگر در خانواده انتقال داد؟ پاسخ به این سوال به کشور مورد نظری که برای دریافت تابعیت آن اقدام می کنید بستگی دارد. اما در مورد تابعیت دومینیکا پاسخ به این سوالات مثبت است!



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: